loading...
وبسایت هواداران حامدهاکان
.

                                   

                          به بزرگترین رسانه هواداران حامدهاکان خوش امدید


                 


                      اخبار واهنگهای جدید به محضه انتشار در وبلاگ قرار خواهد گرفت

                                                       

                                

                           

                               ایدیه من / pesare_asemon@ovi.com

.

                                برای حمایت بنر سایت مارا در سایت خود قرار دهید

                     


                                               بنره دوستان   

       

       

                
farshid hatami بازدید : 255 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (1)

                      دموی اهنگ جدیده حامدهاکان که ورزن ماکت هست وتنظیم نشده

 

            احتمالا ورزن کامل وبا تنظیم این اهنگ یکی از ترک های البوم فرشته ی زمینی باشه


     دموی اهنگ جدیده حامدهاکان

 

                                                         دانلود این دمو

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسين در تاریخ 1391/11/16 و 22:49 دقیقه ارسال شده است

سلام
خوب هستي . اميدوارم خوب باشي
تشكر ميكنم بخاطر وبت و زحمتي كه براي حامد ميكشي
من يكي از هواداراي قديمي حامدم
ميخواستم بگم كه اگه لايق بدوني تو بيشتر فعال بودن وبلاگ كمكت كنم دوست دارم وبت هر روز خبر داشته باشه .
مي خوايم فرشته ي زميني رو به همه معرفي كنيم
چن بالاخره حامد خواننده ي كمي نيست و گردن موسيقي كشور حق داره
من بيشتر اهنگ هاي عاشقانه حامد رو دوست دارم به نظرم صداش يه حس خاصي يه گرمايي داره
البته اين يه پيشنهاده ميتوني قبول نكني چون وبت به روزه ميگم . اگه دوست داشتي خبرم كن شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

اينم دموي آهنگ قديمي گريه نكن عروسكم كه من خيلي دوسش دارم تو وبت بذار :

http://uploadpa.com/beta/12/lclsuo3nx1e7y6j24c63.mp3
پاسخ : salam hosein dash javabeto ferestadam to nazarate matlab to webet


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدوم اهنگ حامدهاکان رو بیشتر دوس دارین؟
    حامدهاکان رو تو چه سبکی بیشتر دوس دارین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 310
  • بازدید کلی : 18,856